Wednesday, February 1, 2012

Yesterday

Eilen oli murjotuspäivä ilman mitään erityitä syytä, joten piristin itseäni heittämällä päälle kaikki mun tän hetken top 3 suosikit: pitsiä, tekonahkaa ja pinkkiä. Nahkaiset ja tekonahkaiset vaatteet on muutenkin mun luottovarusteita, joilla ei vaan voi mennä vikaan. Päivä kun päivä, nahkarotsi tai nahkahousut on aina varmavalinta, jotka ainakin mulle tuo just sen tarvittavan ripauksen lisää itseluottamusta.

Ostin joulun jälkeisistä alennusmyynneistä ton pinkin kaulakorun, johon olen täysin rakastunut. Se sopii mun mielestä täydellisesti kauluspaitojen kanssa ja tekee arkisemmastakin asukokonaisuudesta jotenkin tyylikkäämmän. Tykkäilin siitä oikeastaan niin paljon, että oli pakko hakea Vilasta vielä toinen samanlainen mustana ennen kuin lensin taas takaisin jenkkilään. Hintakaan ei päätä huimannut, oli muistaakseni 5,99€.



Kauluspaita Mango/ kaulakoru Vila/ tekonahkahame H&M/ sukkikset Charlotte Russe.


P.S. Muuttelin taas blogin lookkia, tällä kertaa toivottavasti vähän pysyvemmin. Palaute on taaskin hyvin tervetullutta!


Ihanaa keskiviikkoa!

2 comments:

  1. Ihana asu! Minkälaiset kengät yhdistit tuohon kokonaisuuteen? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! <3 Mulla oli samat Spirit Storen mustat nilkkurit kuin tammikuun Eilisen asua -postauksessa.

      Delete