Saturday, February 18, 2012

Hiuskriiseilyä ja päivän asu

Oon nyt viimeisen puolen vuoden ajan käyttänyt lähes päivittäin klipsi-pidennyksiä, ja eilen olin vaihteeksi ihan omilla hiuksilla liikenteessä. Oon jo niin tottunut pidennyksiin, että eilen oli koko päivän tosi alaston olo, kun ei ollut sitä tavallista kiharapehkoa tai puoleen selkään ylettyvää ponnaria turvana. Tykkään perjaatteessa lyhyistä tai puolipitkistä tosi paljon, mutta mun hiuslaatuni on just se kiva suomalaisille tyypillinen ohut, hauras, ja helposti katkeileva hiiren häntä, joka on aina takussa tai liimautumassa päätä vasten. Vaihtelu voisi kuitenkin virkistää, ja koska oon aika laiska, ylimääräinen puolituntinen, jonka yleensä käytän aamulla pitkien hiusten kanssa, kieltämättä houkuttelisi. Eilen ei mennyt hiusten laittoon kuin max viisi minuuttia ja ehdin (kerrankin) syömään aamiaiseni rauhassa, mikä oli mukavaa vaihtelua.




   Paita, hattu ja kaulakoru/ H&M, takki/ Papaya, farkut/ BeBe, 
kengät/ Spirit Store, rannekoru/ Forever 21.


Mitäs mieltä ootte, nappaako puolipitkät vai tekeekö pidennykset come backin?

6 comments:

  1. Hei! Löysin sun blogin jostain blogilistasta.. Onks se OK että seuraan sun blogia,vaikket tunne mua? (:

    ReplyDelete
  2. Juu tottakai on! ei haittaa vaikkei tunnetakaan. :)

    ReplyDelete
  3. Rebetsu, sanon nyt rehellisen mielipiteeni, että puolipitkät/lyhyehköt sellaset hienosti leikatut sopii ehdottomasti parhaiten ja ruskee väri myös :) mutta se on vaan mun mielipide :D

    T. Henna

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmmm pistetään korvan taakse. Oon alkanut itekkin lämpeämään jollekin vähän lyhyemmälle leikkaukselle, mutta mitään väriä en varmaan aio laittaa, kun oon viimeinkin saanu oman värin takaisin. :)

      Delete
    2. Oon aika lailla samalla kannalla Hennan kanssa, jotkin lämpimän ruskean sävyt sopii sulle älyttömän hyvin :) Ei sillä että tää nykyinenkään väri olisi huono :)

      Delete
    3. Munkin mielestä ruskea kyllä sopii ihan hyvin, mutta se ikuinen juurikasvun värjäys ei vaan kauheesti hotsita. :)

      Delete